emmanborgcarlsson

Alla inlägg under september 2010

Av emma borg carlsson - 1 september 2010 18:07

jag har sjukt tråkigt, dagarna bara går och går händer absolut inget alls och skolen är ju så intressant, istället för att måla om vad vi hade gjort i sommar ``lekte´´ vi den här ``ställ er i hörnen som betyder olika saker´´ så nödvändig lektion, men det possetiva var ju att jag bara var i skolan i ca 3 timmar sen slutade vi   och då bar det av till stallet och pysla om Zasha^^ jag kände inte för att rida idag så då borstade jag henne istället, men hon är nog glad ändå  


men bara för att jag började med ämnet ``skola´´ fortsätter jag med det. det har antagligen vart massa frågetäcken om special idrott B för enligt skolan var vi för få för att ha den kursen, helt skumt, trode att de var många som hade valt den kursen men tydligen inte så nu är det bara 4 st som ska ha kurs B, som sagt skumt. men orka skriva om skolan mer.tråkit


jag hoppas på att de ska vara fint väder imorgon också som idag för då slutar jag 11 och då betyder det att jag kommer till stallet myckt tidigare än vanligt   och efter att jag har ridit Zasha då ska jag nog dusha henne för ärligt hon är SJUKT smutsig så de går liksom inte att borsta bort plus att hon har flug ägg på benen, magen och flankerna, inte kul. och jag fortsätter lite på skolan.


nu i 3:an ska man ju ha ett sånt här sjukt stort projekt men nu vissar det sig att man kan få ha praktik i några veckor istället, så nu ska hela gruppen som jag var med i åka och praktisera istället så nu står jag också för det dilemat  ut och praktisera eller sälja schabrak som man kan få broderade, men det lutar åt praktiken ska bara fråga någon först^^


men so long fuckers   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards