emmanborgcarlsson

Direktlänk till inlägg 5 juni 2013

veckorna :)

Av emma borg carlsson - 5 juni 2013 10:47

åkte ju hem förra måndagen då jag hade möte arbf och på tisdag, onsdag så tog min syster och kusin student och på lördagen var det studentmottagning :) så jag blev borta hela veckan eller tja åkte till hem nr 2 på söndag kväll :p


men innan jag åkte hem förra måndagen hade jag tre hästar att rida  och det är då inga läta hästar att rida ihop om man säger så...phu!! först red jag Casper ett russ och sedan candy och monta :)

har ju tre filmer från då jag red casper för ett tag sedsan och då passade jag på att hoppa men det var inte förens i slutet av passaet så han var lite tröt men det fungerade ändå :) meeeen det stod konveteringen misslyckades   så jag provar väl senare igen :) och igår så red jag å cia ut på monta och grima :) och innan hoppade jag med casper fast istället för att bara hoppa över ett sockerbitshinder hade jag ställt upp en kombinationn tog ett litet tag innan han fattade att skulle tas i rad men när han väl fick till det så gick det som smort :) idag blir det väl att rida ut eller iväg till grustaget och klättra upp och ner :p vi får väl se :)


- Over and Out -

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma borg carlsson - 24 maj 2013 21:24

hade tänkt rida på dagen egetnligen men det var så sjukt varmt så bestämde mig för att rida på kvällen ist  mycket svalare men fortfarande ljust ute! så nice man skulle nästan kunna rida vilken tid som helst nu, så härligt med sommar och fint väder ...

Av emma borg carlsson - 15 maj 2013 15:54


hahah dagen började med att Cia som vanligt väkte mig imorse men jag va skit trött   men vi åkte ner till stallet och fixade allt som skulle fixas sen vart de hem och käka frukost. senare på dagen så skulle Cia rida Candy och då passade jag på att ri...

Av emma borg carlsson - 14 maj 2013 16:59


eftersom Monta bara har en sko kvar så blev de ett dressyr pass i paddocken då det inte sliter lika mycket på hennes hovar    Cia tränade för Thomas i morse med Dimbrá och då fick jag några ideér hur jag skulle göra med Monta då hon har det lite...

Av emma borg carlsson - 12 maj 2013 18:35

jepp det kan man säga att detta inläget kommer bestå av men lite om dagen först   vi hade ju fraktat lite hinder från Linn till oss och idag stod de så fint i paddocken när vi hoppade och det gick så jgrymt jävla bra!!!! ibörjan var vänster sidan ste...

Av emma borg carlsson - 11 maj 2013 16:25

jepp blev bad idag med fast Cia stodd på torra land och tog massa kort på mig och Linn :) idag var det inte så mycket tvek innan hon tog sig ner i vattnet utan bara någon sekund och sedan var det swoch ner i vattnet å plaska runt medens Linn och Chis...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards