emmanborgcarlsson

Alla inlägg under juli 2011

Av emma borg carlsson - 15 juli 2011 21:46

hehehe japp bokstavligt tallat   de har hänt rätt mycket sendan förra gången jag skrev här som var i mars...tror jag  för det första kan jag ju säga att jag ur gymnasiet  den siste maj och att jag har sökt jobb, och jobbar där men inte riktigt fått besked om det är ett jag eller nej, men de ska vi nog lista ut på söndag^^ det är väl de största sakerna som har hänt, men sen har jag också vart och prata med en sådanhär prat människa ni vet...kommer verkligen inte på vad dem kallas något på psy tror jag xD men är inte riktigt säker på att jag vill fortsätta med det, känner att de skulle kännas bätre att snaka med en kompis.


fått in lite pengar så jag har anmält mig till ett träningsläger i Danmark  ska bli spännande, får se om jag lär mig något nytt och nyttit  åker nästa söndag till de så längtar!!  får försöka ta massa bilder med min nya kamera, och så vi hoppas att den fungerar då jag tappade den i golvet..... då va jag verkligen inte glad! å de var faktiskt inte mitt fel den här gången! men jaja de  är mest sekvänstagningen som spökar. borde verkligen ha mycket mera att skriva om men seriöst så kommer jag inte på något förutom att jag verkligen vill ha en ny tatuering eller bygga på min senaste som jag hoppas blir snart^^


ooo jo frästen min moster och hennes familj åkte till kroatien förra veckan och sedan dess har jag och syrran bot i deras hus och de är så jäkla awsome! love it!! fast ja vet inte riktigt om Malin och hennes kompisar håller med om det för enligt dem spökar det i huset   och btw så har ju Cia fyllt 20 så gratta henne^^ köpt en present till henne  hoppas hon blir nöjd! å på måndag drar jag till malun eller om det hätte något annat och då kommer jag inte hem förren på onsdag igen^^

men nu är det slut på riktigt i hjärnan   så nu slutar jag skriva xD


-over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards