emmanborgcarlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av emma borg carlsson - 6 juni 2012 22:42

jepp jag har flytta till gränna då jag har fått sesongs jobb :D förut hade skrivit massa text menn det försvan :( så skriver igen...fast kortare.


förra veckan var det provv jobb som gällde gick jätte bra^^ hitta en favorit ponny direkt Lucifer heter han :) men sammma dag som jag åkte hem för att fylla på pacning åkte han till sin hyresvärd :´(  

där har ni Lucifer :D jag tror han är en korsning mellan frieser och något annat :p idag har vi fixat massa i stugorna och jag har ridit ut på Dragon, också han en supper go ponny men han ska säljas då han inte riktigt fungerar i verksamheten :/  

Dragon är skimmeln och den bruna kalls för Vg men heter Nan något kommer inte ihåg :p och sedan har vi en super söt liten ponny som heter Kardemuma :) pigg liten sak det där :p  


ska skriva mera imorgon å presentera mer av hästarna^^


- over and out -

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards