emmanborgcarlsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av emma borg carlsson - 12 augusti 2011 11:14

jag nämde att jag skulle åka till Danmark på ett hoppläger och sagt å gjort, anmälde mig och tog färgan över från varberg och jag säger ju bara det.....NEVER EVER igen att jag åker den färgan, de var barn över allt som bara skrek, lipade och bråkade  fasa säger jag bara. men efter den färden blev det dags att sätta sig i en tyst bil igen och fortsätta sova^^

åkte hemmifrån med 05:50 färjan och var framme vid stallet vid 15:00 ca, men sov ju för det mesta så det va nice   anländnigs dagen var så där fick redan spasmer på person A och B men än var det ganska lungt det värsta började inte fören dag två då vi ``prov red´´ hästarna vi hade fått, jag säger ju bara det att jag var sjukt nöjd med ``min´´ häst  Lupin heter hon 10 år gåt galant på 1,20 men lite sämre på 1,30 och lite fresh som Robin (tränaren) uttryckte de^^ både första och andra passet gick fint. men sen var ju person A och B tvungna att paja allt då de bara kunde klaga hela tiden. person A hade fått en på 10 år hon men den var lite stelare och jobbigare att rida men kunde gå jätte fint i alla fall när Robin hoppade upp och vissade och då såg hon super ut, men det var visst inte tillräkligt bra för att efter det diskuterade person A och B att den hästen tog fram de värst ur dem båda och att de kände sig som nybörjare och att även Robin såg ut som en nybörjare när han red stoet, tsss de gjorde han verkligen inte han red ju hästen istället för att sitta och åka häst och bla bla bla så på kvällen var jag tvungen att ringa Cia innan jag skulle explodera och jag kan ju säga att det var tur att jag gjorde det. och sen efter det så gick jag och pratade men grannarna i stuga 4 där Sasja (dansk), Cecilie (norsk) och Hege (norsk) bode och det slutade med att jag flyttade in där i stället^^ men rästen av veckan var jätte bra  lärde väl mig  inte så mycket nytt men det var kul, men får forstätta senare då jag ska iväg nu^^

 

Lupin <3


- over and out-

Av emma borg carlsson - 3 augusti 2011 19:38

Är hemma hos världens bästa cia atm! Och kommer vara här ett tag framöver.

Hjälper henne med att måla nere vid stallet och träna hennes unghäst  

Sitter just nu och kollar på "hall pass" och käkar kakor ^^ 

Badade innan idag med och de var jätte skönt... när man väl hade doppat sej  

Cia gav mej förresten detta shabracket idag!!!!!! as glad för de!
  Men nu ska vi fortsätta tjocka oss ^^ Hörs!


Jag & Cia ^^

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards