emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 30 september 2010

Av emma borg carlsson - 30 september 2010 21:08

japp hoppade en bana på 6 språng som var byggd med tävlingshindren. det var riktigt nice att hoppa Berlina idag :D åkte lite tidigare till stallet så att jag skulle hinna rycka klart manen på henne, så nu är den klar och det blev jätte bra :P tycker jag i alla fall xD så nu är den inte så lång längre^^ men tillbaka till ridningen.


vi hoppade ca 105 cm idag och hon bara flög över alla hinder utan att ens kolla på dem så jäkla nice och det 5:e språnget fick vi till så jäkla bra man riktig kände hur hon jobbade med ryggen och allt :D så jag var jätte stolt äver Berlina idag! och vänta bara en dag ska hon vara i min ägo :P kanske inte som tävlingshäst men som allt i allo häst xD det skulle hon passa bra till tror jag :P och vill jag ha en tävlings häst kan jag ju alltid ta föl på henne med någon fin hingst. egentligen vet jag redan vilken hingst jag vill betäcka henne med :P han är jätte fin dressyrare:P  Okeanos^^ han är jätte fin och han skulle nog passa Berlina bra med tanke på hennes temprament xD som kan gå i rätt stora svakor. men i alla fall så är jag sjukt sugen på att tävla i hoppning då :D så jag hoppas att det blir någon tävling snart som man kan vara med på^^


oo jag ska bara vissa hingsten :P


   visst är han fin?!


men det var allt för idag^^ -over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards