emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 26 september 2010

Av emma borg carlsson - 26 september 2010 18:29

japp ni läser rätt, jag tävlade i dressyr idag  det gick väl sådär men man ska inte förvänta sig så mycket på en första tävling. men Zasha var ju fin i traven i alla fall  så galoppen sket sig idag, men det gör inget. jag fick en rosett och jag fixa alla vägar även om volterna inte var volter och inte så runda så red jag i alla fall inte fel väg mahahaha trodde ett tag att jag skulle göra det men så kom jag på vilken väg jag skulle rida så det löste sig  men Cia och robin kom å kolla och Cia filmade och tog kort, så det blir en film och kanske någon bild här senare hoppas jag   och ja just det jag var i stallet vid 8:30 för jag ville hinna fixa henne och Cia skulle hinna knoppa manen, men det sket sig också då hon har för lång man enligt mig i alla fall men vill  inte ägaren fixa manen så är det inget att göra åt   så skulle jag då starta kl 12:00 men inte då då blir det försenat till kl 14:00 fast jag fick inte starta fören typ 14:45 eller något sånt. men jaja ganska nöjd med dagen ändå :P


  <3


men tingelin badring^^



här är filmen^^



filmad och redigerad av:


Cia


ciajonasson.bloggplatsen.se

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards