emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 28 september 2010

Av emma borg carlsson - 28 september 2010 20:45

jajamän idag red vi ut i ca 1 h. och shit vad härligt roligt det var   jag fick ha Smilla, jag vet det är ett skumt namn asså, men jaja men jäklar vad rolig hon var  att rida  hon var pigg och allt möjligt^^ såna hästar är helt underbara. och vi ska inte ens tala om hur det blev efter galoppbaken  jävlar säger jag bara du var det seriöst kaos!! men det gick rätt bra ändå, Smillan kunde inte stå still utan stegrade och höll på hehehe men det gick ju bra och så Molly började backa och ha sig så varje gång hon kom nära Smillan så backade hon också och till slut backade vi i Jamena som kickade min häst men det blev inget allvarligt som tur va och då beslutade Smillan att det var  säkrare att flyga upp på berget och gissa vad! där stod hon stilla inga problem alls, det var inte så svårt att komma ner heller för det var ju bara ett steg över ett dike egentligen  med en liten berkulle på andra sidan hehe. så man kan ju inte säga att det var någon tam tur  sen efter det så var det lite trav och då jäklar var hon på hugget hella tiden men det var sjukt kul inte en tråkig sekund hade man på den hästen. men hon fjantade sig lite när vi skulle gå förbi ett stopp men det var bara låta Jamena gå före så kom vi ut på andra sidanstoppet utan problem hehehe men shit va kul detta var, kan nog leva på det här ett tag   så jag hoppas på att få rida Smilla någon  mer gång och absolut rida ut på henne någon mer gång! haha men imorgon är det lätt hoppning som gäller på bulycke så då får jag rida Zasha på eftermiddagen istället för på morgonen.


men jaja  vi hörs alla männsker -over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards