emmanborgcarlsson

Direktlänk till inlägg 19 september 2010

helgen

Av emma borg carlsson - 19 september 2010 19:44

Fredag


nada.....


Lördag


sov så jävla skönt på morgonen men det höll inte i sig så jätte länge för en viss Cia började sms:a mig och sa att hon och Robin skulle se om de hittade till Bulycke, och det gick jätte bra de hittade dit och allt  men sen RINGER hon till mig, och det händer inte ofta.

`` vilken färja är det man tar hem till dig?´´ det är var man får höra på andra sidan luren   snaka att man blev fundersam, jag bara `` öh....du läger dig i höger filen.´´ så allt som allt paja de Cia min skönthets sömn  men det gör inget för hon är ju ändå min favorit Cia och hon får ju komma hit när hon vill^^


så det var bara att hoppa ur sängen och in i duchen käka macka och koka kaffe, inte för att jag förstår hur de kan dricka kaffe. men iallafall var de här några timmar och då spelade vi wii sport  och jag van över Cia nästan hela tiden! så jävla nice   men egentligen skulle vi spela sing star, men det ville inte vara med så vi sket i det  


sen när det var dags för Robin och Cia att åka hem igen så åkte jag med dem hem. en lyckad lördag


Söndag


idag hände det inte så mycket sov till 8 fast jag kunde ha sovit längre om det inte var för två monster ( Cia och Silver) som kom in och överföll mig  så givetvis kunde jag inte somna om, så jag läste en bok i stället men blev trött på boken så jag gick upp istället lagom till att Cia hade kommit från stallet. käka macka och kollade på någon film, mins inte vilken. sen åkte Cia, Ulla och Mikel för att rösta och då glode jag på tv:en bara tråkiga pogram. efter en stund kom de tillaka och då kollade alla tre på Merlin eller vad den hette. drog ner till stallet och kollade på när Cia red Hedie. gick jätte bra^^ den hästen harverkligen blivt så jävla mycket bättre sen vi började med henne. såg jätte härlig ut, lugnat ner sig och allt^^ jätte fin häst  började piss regna så vi åkt hem och glode på tv:en och käka lite till. sen åkte jag hem .


och bara för att jag kom på det nu så har Cia gjort en ny film på mig och Berlina  


här är den^^



ha en bra regnig dag^^

 
 
Cia

Cia

19 september 2010 20:20

haha alltid lika kul att överraska dej ;) å att jag lyckades hitta hem te dej va fan otroligt! :D

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

emma borg carlsson

20 september 2010 18:53

haha så svårt ä de int :P

 
Cia

Cia

20 september 2010 19:12

jo för de enda som finns där e massa hus å båtar :O

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

emma borg carlsson

20 september 2010 22:39

hahaha konstigt :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma borg carlsson - 5 juni 2013 10:47

åkte ju hem förra måndagen då jag hade möte arbf och på tisdag, onsdag så tog min syster och kusin student och på lördagen var det studentmottagning :) så jag blev borta hela veckan eller tja åkte till hem nr 2 på söndag kväll :p   men innan jag ...

Av emma borg carlsson - 24 maj 2013 21:24

hade tänkt rida på dagen egetnligen men det var så sjukt varmt så bestämde mig för att rida på kvällen ist  mycket svalare men fortfarande ljust ute! så nice man skulle nästan kunna rida vilken tid som helst nu, så härligt med sommar och fint väder ...

Av emma borg carlsson - 15 maj 2013 15:54


hahah dagen började med att Cia som vanligt väkte mig imorse men jag va skit trött   men vi åkte ner till stallet och fixade allt som skulle fixas sen vart de hem och käka frukost. senare på dagen så skulle Cia rida Candy och då passade jag på att ri...

Av emma borg carlsson - 14 maj 2013 16:59


eftersom Monta bara har en sko kvar så blev de ett dressyr pass i paddocken då det inte sliter lika mycket på hennes hovar    Cia tränade för Thomas i morse med Dimbrá och då fick jag några ideér hur jag skulle göra med Monta då hon har det lite...

Av emma borg carlsson - 12 maj 2013 18:35

jepp det kan man säga att detta inläget kommer bestå av men lite om dagen först   vi hade ju fraktat lite hinder från Linn till oss och idag stod de så fint i paddocken när vi hoppade och det gick så jgrymt jävla bra!!!! ibörjan var vänster sidan ste...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards