emmanborgcarlsson

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

yay skolan har börjat....

Av emma borg carlsson - 23 augusti 2010 16:48

japp då var det dags igen med skolan och allt jobbig skit som man gör där. fick det nya schemat idag inte alls bra, det suger bläää. måndagen är väl inte så jätte farlig, men rätt tråkig, på tisdagen ska vi vara på Bildal ridklubb hela dagen och ha ämnet arbete med häst och ridning var tredje gång nice och bära runt på alla grejer, onsdga är det låååååång sovmorgon börjar inte för en vid 12 och slutar kl  15:00 rätt nice 3 timmar i skolan^^ torsdagar är det praktik i något stall och fredagen är skit, först på morgonen har vi special idrott och det är ju en rolig grej men sen på eftermiddagen blir det väre istället för att sluta så man kan åka hem och dusha så ska man åka ända till frölunda och ha idrott liksom hallå eller vad tänker dom med egentligen!? ska prata med Michael om man kan göra något åt detta. typ som att jag gick på gymt här hemma istället och fick intyg på det som jag kan vissa honom sen. det hade vart en grym lösning tycker jag hoppas bara han tycker det med.


men alla dagar är väl inte så här mörka hoppas jag, vill ju ha några ljusa dagar också  


de höjpunkterna jag har i veckorna är ju då alltså torsdags kvällarna när jag rider, fredag morgon när det är ridning på bulycke och de dagarna jag kommer ha Zasha och så självklart de hälger jag är hos Cia  btw  pratade med henne för en stund sedan, hon har fåt klarteken att börja tävla med Heidi, så jäkla nice. men det blir först till våren som de så småning om börjar åka ut till tävlingarna, och givetvis kommer jag ställa upp som skötare och stöd   


men det var allt för mig idag^^

 
 
Cia

Cia

23 augusti 2010 18:12

jadu emma lilla skolan e tuff ;) tkr du kan få ledigt på fredagarna så du kna va med mej ist :D

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

emma borg carlsson

23 augusti 2010 20:33

oja det skulle vara det ultimata :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma borg carlsson - 5 juni 2013 10:47

åkte ju hem förra måndagen då jag hade möte arbf och på tisdag, onsdag så tog min syster och kusin student och på lördagen var det studentmottagning :) så jag blev borta hela veckan eller tja åkte till hem nr 2 på söndag kväll :p   men innan jag ...

Av emma borg carlsson - 24 maj 2013 21:24

hade tänkt rida på dagen egetnligen men det var så sjukt varmt så bestämde mig för att rida på kvällen ist  mycket svalare men fortfarande ljust ute! så nice man skulle nästan kunna rida vilken tid som helst nu, så härligt med sommar och fint väder ...

Av emma borg carlsson - 15 maj 2013 15:54


hahah dagen började med att Cia som vanligt väkte mig imorse men jag va skit trött   men vi åkte ner till stallet och fixade allt som skulle fixas sen vart de hem och käka frukost. senare på dagen så skulle Cia rida Candy och då passade jag på att ri...

Av emma borg carlsson - 14 maj 2013 16:59


eftersom Monta bara har en sko kvar så blev de ett dressyr pass i paddocken då det inte sliter lika mycket på hennes hovar    Cia tränade för Thomas i morse med Dimbrá och då fick jag några ideér hur jag skulle göra med Monta då hon har det lite...

Av emma borg carlsson - 12 maj 2013 18:35

jepp det kan man säga att detta inläget kommer bestå av men lite om dagen först   vi hade ju fraktat lite hinder från Linn till oss och idag stod de så fint i paddocken när vi hoppade och det gick så jgrymt jävla bra!!!! ibörjan var vänster sidan ste...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards