emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av emma borg carlsson - 26 augusti 2010 21:03

hade Berlina idag på hoppspecialen^^ men jag trode att jag skulle ha Tequila igen men det gör inget att jag inte fick henne för jag fick ju min älskade Berlina igen  


eftersom hästarna fortfarande är under igångsättning så var det inte en så jätte kompliserad öving idag, det var en serie med krys och ett räcke på snetigenom linjen   i uppvärmingen travade jag henne ganska mycket på volterna och det gick bra tills vi byte till den nedre volten vid dören för där är det alltid spöken   men det gick hur bra som helst gjorde ett mistag när vi satte ihop serien med räcket, det blev en för snäv sväng och så blev det massa konstiga skut efter åt, haha men det gör absolut inget att hoppa i luften lite   så rikting nöjd med dagen slutade skolan 10:10 idag och imorgon slutar jag 11:00 så soft sen är det helg. äntligen! tänkte se om det går att få med pappa eller mamma att övningsköra med mig hem till cia så jag kan hämta minna skor och sen tillbaka. så jag slipper rida i bruna känger och svarta chapps   och just de ja, jag körde till och från alleby idag gick super! nu ska jag nämligen försöka lägga ett jävlar anama i körkortet för nu vill jag verkligen ha ett körkort allt hade vart SÅ mycket enklare. men jaja  that´s it. men nu längtar jag redan på nnästa ridpass.


      detta är iallafal min Berlina  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards