emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av emma borg carlsson - 7 augusti 2010 23:00

pissregn hela dagen och skit kalt, inte alls kul. men idag åkte vid in till stan vid 12 och var där hela dagen och gick runt på några små gator och så robin och viktot hitade sådana här  öl hjälm   som dom köpte och jag köpte någon voodoo docka med tuppkam  bara därför liksom.


men vi gick vidare mot slottet i ösregnet...wopi...vi gick in och var rätt glad att vi undamkom regnet men man kunde väl ha hittat någon roligare ställe -.- men så bestämda alla andra att vi skulle gå en rundtur i slottet och så blev det. jag hängde med till skattkammaren men blev grymt besviken trode att de skulle ha massa grejer frame som man kunde kolla på men de hade de inte. det enda som var coolt där var ju svärden med någon skrift på själva klingan, sen vara det bar boooring, men vi gick vidare till den där salen där viktoria gifte sig och några rum till sen tröttnade jag och kevin så vi gick iförväg och väntade vid stora ingången. robin och viktor kom senare. det ända ``spännande´´ som hände var att larmet gick nere i skattkammaren, så där jag satt (ovanför skattkammaren) kom en militär och spärade vägen så jag fick inte gå där ifrån  men det vissade sig at det var falskt allarm. efter att vi hade vart i slottet tillbringade vi ca en timma efter att leta efter en restaurang, inte så kul men maten var grymt god sen åkte vi hem igen.


när vi hade kommit hem så drog malin, robin och viktor ner till sjön för att bada i ca tio min sen var det poker som gjälde men de var rätt tråkigt, jag förlorade hela tiden  sen efter en stund så kom världens åsk skur rakt över oss, de va nice massa blixtrar   himmlen blev lilla.


men det var allt för idag, tjingilin badring  

Av emma borg carlsson - 7 augusti 2010 21:26

Igår var jag, Malin, robin, Kevin och viktor på gröna Lund, egentligen skulle vi åkt dit idag men så hade Madde ringt några bekanta och de sa att det skulle regna, och gissa vad de hade rätt det har spö regnat hela dagen. Men det blev en rätt lyckad dag, men eftersom vi var ogjämt tal så blev det så att robin och Viktor åkte någon grej först så gick resten till en spelavdelning och Kevin spelade på mm;s och så vinner den snor ugen den högsta vinsten! Men so long alla ska snart skriva om denna dagen. Men nu ska jag spela poker :)

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards