emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av emma borg carlsson - 3 augusti 2010 18:31

var på liseberg med malin och robin i måndags och det var hur kul som helst tills jag åkte Colorado för många gånger   och innan dess var jag hos cia från onsdags till i måndags men givetvis var det bara regn och tråkigt väder. men mer om liseber eller hela dagen.


när jag kom hem från cia så ville jag dra till liseberg så fort som möjligt så att man hinner åka alla grejer men givetvis var malin inte klar hon var tvungen att hänga upp tväten och göra iordning sig och det tog år och dagar för henne att blir klar och sen när vi väl skulle cykla ner till robin så hade pappa tag min cykel (egentligen är de hans men det är den ända cyklen som jag gillar  ) så då fick syrran ha mig på sin pakethållare istället, så när vi väl kom hem till robin lånade jag hans pappas cykel^^ och seriöst jag säger en gång och alldrig mer den knaka och gnizladde som in i helvete det kändes som att den skulle braka ihop när som helst jag säer bara  de, Thomas dags att köpa ny cykel?!


ha en rolig dag  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards