emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av emma borg carlsson - 4 augusti 2010 17:38

japp här sitter man och försöker läsa om träningslära på sommarlovet! jätte kul ni kan inte fatta hur intresant det är man får läsa hur man kan ``ryck träna´´ , att hjärtat är lika stor som en knytnäve (som att man inte redan visste det) kretsloppet i hjärtat, energiomsätning, fettförbränning och en anna massa intressant skit. det tär mig att man måste ha prov på såna här grejer det äär liksom inget som intressera mig, så nej det är inte alls intressant att läsa om de. det hade vart så mycket enklare om jag hade hade kunnat skriva en uppstats om det istället, man bara läser och läser men man lär sig ju fan aldrig något alls utav det här, det går in genom ena örat och ut genom det andra örat efter att orden har paserat ögonen. och för att lägga på allt detta har jag 11 fråger om ekonomi som jag måste svara på innan lovet är slut (någon som är bra på ekonomi   ) och det är det snart.....och jag vill inte ens tänka på att jag har ett år kvar på skolan...bläää, men det är ju trots allt bara 1 år och inte tre som syrran har kvar men ändå hon kan liksom plugga det går in i hennes öra och stannar där så orättvist och ja jag har vaknat på fel sida idag där av allt klagande men man måste få ha sina klago dagar och det är rätt göt att skriva ner allt istället för att tänka på dem hela tiden.


alltså jag vet att man inte ska jämföra sig med andra personer för man kan ju aldrig rikt bli som dem och man ska helst vara sig själv hela tiden men man kan inte låta bli, hade jag liksom vart mer som malin och pluggat mer även om det inte intressera mig så kanske jag hade vart mer stolt över mmig själv och samma med mina föräldrar, det känns som jag bara gör dem besvikna hela tiden och bla..bla..bla.


men nej nu måste jag förtsäta att läsa den ``spännande´´ träningslära.


kram emma

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards