emmanborgcarlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av emma borg carlsson - 1 februari 2011 17:49

redovisade projekt mållinjen idag^^ jag tycker att det gick bra och jag tror att de som lysnade tyckte att det i alla fall var lite intressant att lyssna på, hoppas jag i alla fall  efter det gick vi egenom vad vi ska ha på foder provet och det känns inte helt okej att vi ska ha det nästa vecka för jag är fortfarande ganska dålig på det  sen efter lunch red vi lite och då hade jag Smilla och det gick väl lite si sådär, väldigt hoppig galopp har hon i alla fall fast jag tycker att hon är rätt rolig  


hade även en körlektion idag och det gick också helt okej fast jag kollar väldigt sällan i döda vinkeln, så det måste vi bätra på. men kommer det ingen på trotoaren då kör man ju  men antagligen inte, jaja.


och vid 8 ikväll blir det att åka till gymet och träna^^ så man kan få sådana där fina rutor på magen  


-over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards