emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 13 december 2010

Av emma borg carlsson - 13 december 2010 15:49

har inte hänt så mycket idag faktiskt, så det var en ganska tråkig dag. började dagen med hästkunskap där vi räknade en foderstat, gick rätt bra men det är fortfarande ganska svårt tycker jag men det går ju. sen var det svenska där vi delade in oss i två grupper och hade ett prov som jag totalt glömt bort att läsa på men det gick rätt bra ändå. snakade sedan men Ing-Mari om jag hade något mer efter mig i svenskan eftersom Robinson Crouse arbetet blivit klart men icke sa nicke allt var klart hon skulle bara läsa igenom det, så dett käns ju bra. nu är det alltså bara matten och lite historia kvar^^

sen var det projekt men då sa de andra att vi skulle åka hem och komma på en logga till projektet då  men jag vill änna att det ska bli tisdag nu :D då blir det kuligt! vi ska nämligen tolka imorgon så då blir det att ta med sig kammeran och fota så man kan lägga upp lite bilder här för en gångs skull  


-over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards