emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 8 december 2010

Av emma borg carlsson - 8 december 2010 18:01

var på inspelning för postkodsmiljonären hela förmiddagen idag, var lite sådär roligt. jag kan ju säga att det var tur att teknikgubben var där, (eller så var han något annat) men han var rolig. set var två pogram de spelade in, ett pogram för nyår och sen ett för 1 Januari  fast andra pogramet höl jag på att somna, det var sjukt tråkigt. så vid 13:00 var allt klart och jag kunnde fly där ifårn och åka till stallet istället^^ finely! ´


tömmkörde Zasha idag, gick ut på slingan och sen in i manegen men det var alldeles för mycket personer för att jag skulle kunna konsentrera mig så då gick vi till paddocken istället^^ och det gick helt okej, hon har lite svårt att fatta när hon ska svänga och vilket håll det ska vara men det kommer väl, ju mer man ``kör´´.


en sak som jag inte fattar är att om det ska snöa och vara snö kan ju graderna hålla sig på min -10 för då hade det inte blivit så jäkla slaskit så fort man går ut, men det ska bli kallare nu, jag tror jag läste det i tidningen i alla fall^^ så på med varma kläder så man inte blir sjuk igen.

men det är allt som jag kommer på att skriva just nu men det kommer mera imorgon kväll^^


-over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards