emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 1 december 2010

Av emma borg carlsson - 1 december 2010 19:35

blöö det är sjukt tråkigt att vara sjuk. först har man lunginflamation i 2 veckor och gick på 2 olika medeciner och vet ni vad?? dom hjälper inte har fortfarande den jobbiga hostan kvar och idag hade jag feber...igen, jag som trode jag skulle bli frisk av medecinen men nej då inte det. men skit i det nu, idag är det 1 december och julen närmar sig med storm steg^^ och jag är faktiskt riktigt pepp på julen och lovet nu längtar som fan!! räknade ut förut att det är 13 skol dagar kvar så det börjar äna bli dags att fixa julklappar nu, men det är skit svårt jag vet bara vad jag ska ge Cia för till henne är det lätt att köpa julklappar till, men syrran har jag ingen anning om  men jag tror hon nämde något om en box med någon såpa som hon ville ha. så vi får la se vad man hittar på i år  


skolan slutar i alla fall den 21 fast jag tycker att den skulle ha vart slut den 20 för då ska jag till tandläkaren xD alltså det jag menar är att det är så jäkla tråkigt att gå till kyrkan lyssna på alla som ska ``prata´´ men egentligen håller de ett 20 minuters tal om hur skolan har utväcklats å bla bla bla, det ända som är lite viktigt att veta är när skolan börjar igen men det kann man ju ta reda på genom hemsidan   men jaa nu har inte jag något mer att skriva om för det händer liksom inte så många grejer här. förutom att jag saknar Hedie lie gran å Cia förstås och verkligen Berlina det har snart gått 2 månader sen jag red henne tror jag -.-


  

vinter bild :D


- over and out -

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards