emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 12 december 2010

Av emma borg carlsson - 12 december 2010 22:11

Fredag

åkte till Cia och det kan man säga att det var på tiden då vi inte setts på skit länge, men ska dit igen på nästa Fredag  på fredagen gjorde vi inte så mycket, snakade mest och var almänt slappa tills det var dags att åka ner till stallet för att släppa in hästarna ge dem mat å massa annat, eller inte massa annat utan mest vatten och ett ``godnatt hästarna´´ sen åkte vi hem igen föra att slappa lite till  


Lördag

medans Cia klev upp när det fortfarande var mörkt ute för att fixa å trixa nere i stallet passade jag på att sova ett tag till^^ i alla fall tills det blev ljust ute hehe. gick upp vid kanske 09:15 eller något sådant käka en macka medans vi kolla på något, tror det var Iron man 2 föar att sen se hur mycket klockan var så då blev det.

``oj, är klockan så mycket?! när ska vi åka till stallet egentligen?´´

``jag vet inte, för mig spelar det ingen roll´´

så då var det bara att byta om och dra på sig sina termobraller och kängorna och så bar det av. Jag och Cia hade tänkt ta en lugn tur upp till Långhult i skritt, på dit vägen gick det helt okej men på hemvägen..jösses säger jag bara, det var nog inte ett ända riktigt skritt steg på hela vägen, men det var kul ändå. när jag och Hedie nästan hade kommit ner för den sistta baken så  trillade det ner snö från ett tak och shit vad vi hoppade till, jag å hästen alltså   men det vara inget annat som hände som tur var^^


Söndag

sov längre idag så vi han inte göra så mycket kollade film å slappa sen bar det av hemåt  men som sagt ska ju tillbaka på fredag igen^^


-over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards