emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av emma borg carlsson - 19 januari 2011 19:16

red Nemo idag igen fast för Vickan och så hade vi markarbete istället för dressyr och det gick riktigt bra tycker jag ändå, det är bara det att jag skulle våga rida lika mycket i galoppen som jag gör när jag travar  


längtar så tills imorgon kväll då är det träning med Berlina igen höjdpunkten på veckan  och på fredag är det hoppning med Nemo^^ ska antagligen hoppa fem och halvan och något annat vi får la se men jag tycker det ska bli roligt i alla fall^^ hoppas på att det blir lite höjd i alla fall käns lite som att vi bara har spendert våra hopplektioner på att hoppa max 50 cm, lite väl lågt tycker jag.


jobba imorgon då på bulycke^^ men vi är nog 4 st imorgon så det ska nog gå ganska fort tror jag^^ hoppas jag   btw på tal om jobb är jag sjukt sugen på att känna pengar så nu sitter jag och jobbar på ett CV som jag tänkte läma till några  men shit va jobbigt det är att skriva om sig själv jag kommer inte på något alls det jag har skrivit hitils det räker ju inte kan jag ju säga xD det är fattigt, det står typ att jag är en glad och social tjej eller något, sen då??? va ska jag skriva nu då? blööööö!!!! säger jag bara. men jag ska få det gjort så jag kan komma ett steg närmare min dröm^^


-over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards