emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av emma borg carlsson - 18 januari 2011 14:55

 japp förkyld som bara den näsan rinner och nyser det gör jag hela tiden.

stannade hemma från skolan idag då det käns som en hel flock buffalo har sprungit över mig  så vi får la se hur det mås senare idag, men är det som det är nu så är det antagligen jag som absolut inte kommer att anstränga sig för jag tänker inte bli lika sjuk ingen som jag var i november förra året never ever again!!


btw red i fredags på bulycke igen, dressyr men nemo fast han heter egentligen Never maind, det gick helt okej faktiskt fast han var lite kronglig när det var dags att göra skänkelvikning för vänster men det fungetade tills sist  efter detta var det vannlig idrott.


skulle egentligen åkt till Cia i helgen men hon är lika dålig som jag, så det blev att vi eller jag skulle ta det lungt och att Cia skulle försöka ta det lungt för antagligen har hon inte riktigt fattat hur man gör det än   men alla blir väl friska någon gång   så jag fick åka med mamma hem från frölunda där vi har idrotten och jäklar va snabbt det gick att komma hem, sparade säkert en timme eller något  


glöm inte atr Cia har en bloggtävling där man kan vinna ett schabrak^^

http://ciajonasson.bloggplatsen.se/2011/01/12/4350517-blogg-tavling/ va med vet jag  


-over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards