emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av emma borg carlsson - 11 januari 2011 20:18

har ju börjat i skolan igen, inte så jätte roligt och längtar till nästa lov som är om 6 veckor  men idag var det en helt okej dag i skolan^^ gick bara till 11:15 så det var riktigt nice men istället för att dra hem så åkte jag till mit andra hem, hem till Cia alltså  ska dit på fredag igen^^


men i alla fall så kom jag dit han sitta i sofan i ca fem minuter för sen bar det av till stallet då Cia skulle rida Grima som är lite halft galen just nu  mycket underhålande! så då passade man ju på att häls på Grima och sen filma de för projektet som jag håller på med, men vetefan hur det kommer sluta. filmen kommer ju bli bra men jag hittar inget om Islandshästens anatomi och rörelsemekanik så imorgon blir det till att dra till biblan för att se om de har några bra böcker om det annars blir det dumt. men det var i alla fall nice att vara hemma hos Cia istället för hemma.


btw hittade ett par fräna skor fast dom är jobbigt höga och dyra  så det blir inget med dem xD

  

hehe love them   


imorgon så är det dags för ridningen att starta i skolan då fast jag ser mäst framemot på torsdag då jag kan rida Berlina igen och prova det finna tränset som jag fick av Cia^^ läääääängtar!

nu hände det något cp:et här jajaj det får vara så, klickade på fel knapp xD


-over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards