emmanborgcarlsson

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Bockande Bego

Av emma borg carlsson - 25 november 2010 21:27

tänkte att jag var frisk nog att åka och rida idag^^ men så mycket var det med frisk blev ju bara trött av att hoppa upp på en ponny   å det var inte specielt länge jag satt kvar heller två steg rakt fram å sen bara explorderade hon den jag han säga va o jävlar!! så låg jag och tugga sand  jag blev liksom va fan hände?! men det var bara att hoppa upp på Bego igen och den här gången var jag bered, så fort Gunilla hade släpt tyglarna och gåt iväg så gjorde vi ett nytt försök att komma till spåret så att man i alla fall kunde skrita men nej då då blir det rodeo istället, bokstavligt tallat. det var upp i luften och hitt och dit, det måste vart en rätt festlig syn för de som inte satt på hästen och kämpade som en liten galning för att hålla sig kvar  men jag klarade det xD sen åkte jag av två gånger till men det var för att jag inte var beräd och inte han tänka ett steg före hästen  men ää sånt händer vi slapp jaga hästen runt manegen i alla fall, det är ju alltid posetivt^^ men så trött som jag är idag efter lektionen (och då gjorde jag ändå inte så mycket) har jag aldrig varit  så det blir till att knyta sig tidigt idag  


här är i alla fall två bilder på Bego

    

man kan ju inte annat än att säga att hon är söt  


-over an out-

 
 
Cia

Cia

26 november 2010 14:25

klart du ska passa på att tugga sand när INTE JAG ÄR MED!!!! -.- tur att de gick bra iaf :D

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

emma borg carlsson

26 november 2010 23:36

haha ja men nu är jag lite blå slagen här och där xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma borg carlsson - 5 juni 2013 10:47

åkte ju hem förra måndagen då jag hade möte arbf och på tisdag, onsdag så tog min syster och kusin student och på lördagen var det studentmottagning :) så jag blev borta hela veckan eller tja åkte till hem nr 2 på söndag kväll :p   men innan jag ...

Av emma borg carlsson - 24 maj 2013 21:24

hade tänkt rida på dagen egetnligen men det var så sjukt varmt så bestämde mig för att rida på kvällen ist  mycket svalare men fortfarande ljust ute! så nice man skulle nästan kunna rida vilken tid som helst nu, så härligt med sommar och fint väder ...

Av emma borg carlsson - 15 maj 2013 15:54


hahah dagen började med att Cia som vanligt väkte mig imorse men jag va skit trött   men vi åkte ner till stallet och fixade allt som skulle fixas sen vart de hem och käka frukost. senare på dagen så skulle Cia rida Candy och då passade jag på att ri...

Av emma borg carlsson - 14 maj 2013 16:59


eftersom Monta bara har en sko kvar så blev de ett dressyr pass i paddocken då det inte sliter lika mycket på hennes hovar    Cia tränade för Thomas i morse med Dimbrá och då fick jag några ideér hur jag skulle göra med Monta då hon har det lite...

Av emma borg carlsson - 12 maj 2013 18:35

jepp det kan man säga att detta inläget kommer bestå av men lite om dagen först   vi hade ju fraktat lite hinder från Linn till oss och idag stod de så fint i paddocken när vi hoppade och det gick så jgrymt jävla bra!!!! ibörjan var vänster sidan ste...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards