emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 15 november 2010

Av emma borg carlsson - 15 november 2010 18:14

i torsdags red jag Ross igen^^ det gick helt okej, kunde verkligen inte få honom gå på fyra språng men jaja man lär sig ju alltid något   men pratade med Gunilla också om hur det var med Berlina, och det var mycket bättre! äntligen efter ca 5 veckor så kan hón börja skrittas och tada jag kunde få göra det  man tackar ju verkligen inte nej efter att man hade erbjudigt sig själv att hjälpa till så när när lektionen är slut och vi byggt bort alla tons av hinder går jag en kort sväng till Berlina för att `` säga´´ hej och tala om att jag skulle komma hela helgen och bara skrita och ta det lungt med henne i 30 min^^ läter väl lite skumt att man sitter och skriver att man pratar med hästen men vadå?? de gör jag ju   sen kollade jag hennes utbucklade sår och helt otroligt var det bort, woho tänkte jag för då kunde ju jag ta hand om det med smörja in det med helosan varje dag och så^^ men nene istället blir skit dålig på fredagen. orkade ju knappt lyfta ett finger kändes det som, så det var bara att ringa Gunilla och säga att jag inte kunde komma  jag som ville men jaja börjar bli lite bättre nu så ska fråga Gunilla om Berlina fortfarande behövs skrittas, för då kommer jag springande  

men ska försöka skriva imorgon igen^^ men vi hörs :D


-over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards