emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 20 november 2010

Av emma borg carlsson - 20 november 2010 12:30

det finns verkligen inte mycket att skriva om när det absolut inte händer något, förutom att jag aldrig blir frisk. det ända bra som har hänt är att det snöat/snöar här hemma det gillar vi  och att vi ska ha Stefan träning den 3 december tror jag    men då blir det väl samma grejer som vanligt.... men jaja så är det.


jag saknar alla hästar specielt Berlina har vart sjukt längesen jag borsta på henne och hade jag vart frisk hade jag vart i stallet och skrittat henne men nejdå jag måste ligga hemma med massa feber och hosta (Y) jätte kul  men jaja inte ska man klagga hela tiden. vill egentligen gå ut å bygga snögubbe men först ska jag försöka bli frisk igen så någon kan åka till stallet och hem till Cia igen^^


men sorry att jag bloggar så dåligt *fy emma* men bor man på en ö där det liksom bara kör bilar förbi huset lite då och då kan man inte förvänta sig att det ska hända så många sker, idag snöar det tillexempel så nu kommer det inte hända något nytt fören imorgon   men nu måste jag sluta skriva innan allt knappljud spränger mitt huvud :P


-over and out-

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards