emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 23 april 2013

Av emma borg carlsson - 23 april 2013 19:00

det kan man ju lungt säga att de var när jag kom till hem nr 2! men vi kan ju börja från början så alla hänger med    jag åkte hem till öckerö igår då jag skulle till arbetsförmedlingen idag kl 13:00 så passade på att åka igår så ja slapp betala vägtullen två gånger, I am so smart vad vi pratadae om?! de har jag ena lagt bakom mig x) men sedan bar det iväg till Monta för ridning å mockning so much fun!! men hade bestäm mig för att rida ut en sväng idag då de var fint väder å det blåste inte så mycket vid hem nr 1  så jag anläde och klev ur bil och märkte att det blåste halv storm :o men jag gav mig ut ändå! inte för att vi kom så långt, då det var  så mycket ny grejer som en häst som bussade runt i hagen när vi red förbi å en grushög, plast, bervlådor och det hemskaste av allt...en STILLASTÅENDE traktor OMG!!!! de var ca tio steg bakåt och tio åt sidan sedan några tveksamma framåt för att sedan slå backen igen...men efter något velande kom vi förbi :) så vi nöjde oss med detta första försöket och vi ska försöka imorgon med, men då kommer vi ha en magnet med oss, Cia och Hedie




red lite dressyr efter vårt lilla äventyr på knappt 1 km lång uteritt och jag måste säga att det käns bara bättre och bättre med Monta 



 


- over and out -

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards