emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 22 april 2013

Av emma borg carlsson - 22 april 2013 17:28

yeah!!! och den här gången ska jag försöka hålla upp det som fan då jag säkert kommer ha massa att skriva om då jag har blivit med häst   Gelmonta heter hon, men det namnet va jobbigt att säga så hennes smeknamn har blivit monta :) hon är efter Guido Voltaire Furiosoll. jag kan säga att de käns jätte bra än så länge men egentligen kan jag ju inte säga så mycket då jag bara haft henne i 2 dagar :) så denna sommaren kommer vara fartfylld med massa skoj då jag står hos min bästa vän, eller snart gör jag de :p just nu står hon hos grannen då boxen jag ska ha i Cia´s stall inte är ledig än :( men de ska den vara om två veckor :p


egentligen skulle jag ladda upp bilder på henne också, men internet vill ju inte sammarbeta idag så jag tappade tålamodet så ni får överleva tills imorgon ellre något sådant :) kanske ger mig på det redan ikväll vem vet? :o

men nu vet ni ju att jag lever i alla fall :p

-edit-

Eftersom cia är så satans grym lyckades hon ladda upp några bilder. Enjoy!

           


- over and out -

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards