emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av emma borg carlsson - 24 juli 2010 17:24

Äntligen säger jag bara!!!!!!!



har ridit idag^^ på Hedie (cias ena häst) var så jäkla härligt va   först nu märkte jag hur mycket jag har saknat att rida den hästen. så nu har jag svävat på små rosa moln hela dagen, för jag har ju inte ridit på hela sommaren, och det har verkligen  inte vart kul bara suttit hemma och tråkat-.- för Hedie har blivit så jävla duktig nu så de kändes som jag pajade henne när jag red på hene men nuvet jag så mycket bättre, var lite vrikad när jag trode att jag skulle paja henne   men jag och cia red ut på Grima och Hedie då och robin tog kort  men han fick gå efter hästarna eftersom vi bara har DFimbra och Glöd kvar och dom går inte att rida på. blev jätte finna bilder^^


och passade för första gången idag  var så jäkla kul, det var ju inmte den snabbaste passen men det gick fort ändå och det är lika bra att ta det lungt så jag vet att jag fixar hennes pass för den är verkligen inte långsam haha:P


vi var okså i ullared en snabbis, hittade ett par fina linder till Zasha   men vi får la se hur mycket jag använder dem :P



  så nöjd med dagen^^

men tjingeling badanka



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards