emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av emma borg carlsson - 21 juli 2010 10:35

alla dessa drömmar. jag har haft samma dröm i flera nätter nu, jätte konstigt jag dör alldrig eller något alls. drömmen handlar om   varulvar   de kommer och atackerar mit hus med tusen glas dörrar, gömer sig bakom möblerna och massa konstig skit, nu inat dödade någon karaktär 2 st varulvar med en färgpenna och för att han skulle sluta andas la hon knappar på hållen honn hade orsakat med den jävla pennan, liksom hallå!! sen var Tarzan med (cias katt) han gömde vi.  gahh blir ju fan galen men det händer aldrig samma sakaer utan det är typ en fortsättning på samma dröm  och varulvarna är riktigt fula dom ser precis ut som dom i Underworld (filmen suger) men men så är de. lite tröttsamt att drömma samma dröm hela tiden.


i morse kom katten och väkte mig genom att dra ner alla mina hörlura från bordet och så bärjade hon trakasera min soffa -.- inte okej. och för att göra det hela ännu bättre var klockan 4:30, vad glad jag blev då.


men nenj nu har jag inget mer att skriva så vi säger, tjingelin bad anka  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards