emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av emma borg carlsson - 28 oktober 2010 21:16

tömkörde Zasha idag och igår^^ gick super första dagen och änu bättre idag. idag stog hon inte emot så mycket när hon skulle fatta galopp. hon rikt sökte sig ner och jobbade med ryggen  och jisses vilket övertramp hon fick   jävlar säger jag bara! men igår när jag tumkörde henne så kunde hon bara stanna å slänga sig bakåt så det var ju tur att hon lyssnade på rösten och stannade diräkt när jag sa det, duktig polle. och idag gjorde hon så bara en gång fast hon bakade bara något steg och sen gick hon fram igen, så bara det var jätte bra tycker jag^^ gjorde även några yterst små skänkelvikningar och massa tempoväxlingar. jag tror egentligen att Zasha tyckte det var härligt att bli tömkörd istället för att bli riden. även jag tycker ju att det är kul att tömköra så det är något vi ska göra oftare  Dessi tog några bilder så dom kommer när jag fått bilderna av henne^^


och nu på ridningen för Gunilla hoppade jag Mix igen fast att jag egentligen skulle ha Berlina. men hon har lyckats få balltramp så nu har jag inte ridit henne på 3 veckor  så nu är hon inte alls popis hos mig längre dumma häst säger jag bara, men jaja hela världen går ju inte under bara halva. men i alla fall går vi vidare nu. tyckte ändå att det gick rätt bra idag, jag kan ju säga att det är tur att jag har den balansan jag har när jag rider Mix annars ävlar j´hade jag åkt av många gånger idag   bralla efter vart ända hinder xD lite synd att jag inte har någ film eller något för jag själv hade villjat sett hur det såg ut  men eftersom alla andra små skrattade så antar jag att det såg festligt ut :P


btw imorgon ska jag hoppa för Emma emanuelsson, ska bli kul och sen...sen ska jag åka till Cia  å på lördagen ska vi pimpla Smirnoff och kolla på skräckisar  


men ska sova nu godnatt  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards