emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av emma borg carlsson - 11 maj 2013 16:25

jepp blev bad idag med fast Cia stodd på torra land och tog massa kort på mig och Linn :) idag var det inte så mycket tvek innan hon tog sig ner i vattnet utan bara någon sekund och sedan var det swoch ner i vattnet å plaska runt medens Linn och Chise stod kvar på strand och velade lite men efter en stund plaskade även han i :) good work   blev lite mer trav och galopp i vattnet och det kändes kan jag ju säga då man blev helt plaske blöt från top till tå! whoopa!! så imorgon blir det massa smörjning som gäller för att få lädret fint igen :)


ikväll ska se om vi skulle kunna frakta lite hinder från Linn till vårat stall då det blir lite hoppträning med alla! Cia ska hoppa Candy imorgon på förmiddagen medans jag och Linn kör igång senare på eftetrmiddagen så då blir det väl lite nya bilder igen   och på tall om bilder så tänkte jag ladda upp någr från badet idag, men det blir lite senare så inte all text försvinner som det gjorde förra gången , jag blev sååååå glad   meen back to bussnins, nästa vecka har jag två grejer att längta till, eller tje i alla fall en :p på onsdagen blir det skoning till Monta runt om så det ska bli spännande att se hur det blir med bakbenen och sedan på Torsdag, få händer det gräjer!! dagen med det stora D!!! det är nämligem första riktigta hopp träningen   såå awesome!!!!! blir föhoppningsviss film på det med :) hehehe :D


- Over and Out -

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards