emmanborgcarlsson

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av emma borg carlsson - 27 oktober 2011 10:45

14. Vad du gör vardagligen ( i stallet och till vardags )


Jag är ju inte i stallet varje dag utan bara en gång i veckan :( tycker egentligen att det är för lite, hade gärna vart där oftare. Men men, så på Alleby så brukar jag först gå och hälsa på Berlina och sen blir det att man går och får häst som man ska rida :p tror att alla vet hur det går till på en ridskola^^ men i alla fall. Men så åker jag ju till Cia rätt ofta och då blir det ju att man åker med ner till stallet på morgonen så då hjälper man ju till där^^ känns verkligen jätte dumt att bara stå och glo när man ändå vet vad som ska göras :) så det blir att dela ut två hö tusar och lite soppning i stall gången kan hända att man även torvar efter att Cia har flyttat på sig själv och kärran full med skit :p sen bär det hem och då är det frukost time :)Idag så hade jag ju halkan, och det var massa skoj^^ jag dog ju typ 4 gånger, men det var ju "älgarnas" fel :o hehe nee men de var lite svårt att styra bilen när man kom i 70 km/h på något halare än is xD men jag blev godkänd så de var ju massa härligt^^ aren efter det så var det ju dags för ridningen och där gick det också massa bra^^ Lucy slappnade av och blev jätte härlig de sista av lektionen så i dag har det vart en väldigt bra dag :)


- over and out -

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards