emmanborgcarlsson

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

inte en sådan ovanlig dag

Av emma borg carlsson - 8 mars 2011 18:48

nix idag har vi bara gjort vanliga saker som att rida, visa hästar borsta och ta kort på de nya hästarna.


skulle rida en av de nya hästarna men det blev bara typ 15 minuters skritt tur då han hade en hovsprika, men den är inte så alvarlig så den läker nog snarrt. sen gjorde jag ordning Maska för de skulle komma en kund och kolla på henne. och det super^^ så nu ska Maska besiktas och sen ska hon åka iväg  


tog en promenad med mini shettisarna och dom hade kul kan jag ju säga^^ Douglas följer bara efter så på honom behövde jag ingen grimma eller så, och jisses va han sprang och bockade och höl på ett tag xD


sen blev det avmskning och lite annat, mätte några hästar och tillslut stälde jag mig och mocakde ut en box och la in nytt spån^^ så det blev mycket finare!


imorgon blir det en lång dag, ska börja rida de nya hästarna och jag tror jag fick tre stycken att rida, sen blir det att göra rent vatten hinkar och lite annat.


btw så gjorde nästan samma saker igår som idag^^


-over and out-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma borg carlsson - 5 juni 2013 10:47

åkte ju hem förra måndagen då jag hade möte arbf och på tisdag, onsdag så tog min syster och kusin student och på lördagen var det studentmottagning :) så jag blev borta hela veckan eller tja åkte till hem nr 2 på söndag kväll :p   men innan jag ...

Av emma borg carlsson - 24 maj 2013 21:24

hade tänkt rida på dagen egetnligen men det var så sjukt varmt så bestämde mig för att rida på kvällen ist  mycket svalare men fortfarande ljust ute! så nice man skulle nästan kunna rida vilken tid som helst nu, så härligt med sommar och fint väder ...

Av emma borg carlsson - 15 maj 2013 15:54


hahah dagen började med att Cia som vanligt väkte mig imorse men jag va skit trött   men vi åkte ner till stallet och fixade allt som skulle fixas sen vart de hem och käka frukost. senare på dagen så skulle Cia rida Candy och då passade jag på att ri...

Av emma borg carlsson - 14 maj 2013 16:59


eftersom Monta bara har en sko kvar så blev de ett dressyr pass i paddocken då det inte sliter lika mycket på hennes hovar    Cia tränade för Thomas i morse med Dimbrá och då fick jag några ideér hur jag skulle göra med Monta då hon har det lite...

Av emma borg carlsson - 12 maj 2013 18:35

jepp det kan man säga att detta inläget kommer bestå av men lite om dagen först   vi hade ju fraktat lite hinder från Linn till oss och idag stod de så fint i paddocken när vi hoppade och det gick så jgrymt jävla bra!!!! ibörjan var vänster sidan ste...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards